Sunday, January 24, 2010

张栋梁-串烧

haha nw 130 d..
i damn long din so late slip liao..
n i oso damn long din so late update my blog...
i miss tis kind of life d..XD
jz nw watch the my astro ceremony..
wow 张栋梁 again..
haha i love his song..
n alway use his song lyric oso..
but abit emo la i ting...
lets c wat i find from his song..

依然记得从你口中说出再见坚决如铁
昏暗中有种烈日灼身的错觉

付出 付出我的全部
我给你幸福 oh...
只是在你愿不愿意接受

Oh baby why would you hurt me so long?
Hurt me so long 这一个人不该是我
Baby why would you hurt me so long?
Please let me know 难过是你留给我的线索

只因为你我情不自禁 闭上眼睛
心里想了想还是你

你的心那么脆,一碰就会碎
经不起一点风吹
你的身边总是要许多人陪
你最害怕每天的天黑

北极星的眼泪 说不出的想念
原来我们活在 两个世界

我可以痛了再痛 你可以错了再错
不甘心 不闪躲 只为那失真的承诺
我转身让你换着活 你存心用尽我宽容
为什么连谎言你也刺破

就让我们的爱情走到此结束
在一起没有幸福 就很迷糊

我的悲伤是如此低调 傻子才会哭闹
就算你发现也好 我想你一定会选择
假装不知道 只怕我自己的掩饰不够好

last song is stil new...
so nt counted in...XD
nw c bak..jz a few song nia..
haha but quite memorable for me...
k lo too late d..sim 1st...

No comments: